یک استکان حرف

یک استکان حرف

نوشته های یک در حال پیشرفت
یک استکان حرف

یک استکان حرف

نوشته های یک در حال پیشرفت

موضوع انشا : تعطیلات نوروز خود را چگونه گذراندید ؟

به نام خدا


تعطیلات نوروز با تحویل سال خونه دختر دایی شروع شد و بعد حافظیه و سعدی و گشتن و کلی خوشحالی. طبق معمول همیشه اعداد نجومی عیدی گرفتن من به رقم قابل توجه چهار هزار تومان (سند) رسید و بعد از دوازده روز به ده هزار تومن نزدیک شد (نه هزار تومن) که قصد داشتیم بین بچه ها نصف کنیم.

بعد از چند روز تفریح در شیراز بالاخره عازم  اصفهان شدیم و با اینکه دلم میخواست برم بوشهر عروسی امین ولی نشد و شرمنده شدیم!

سفر به اصفهان با یازده نفر خوب طبیعتا باید خوش بگذره که همینطور هم بود و کلی عکس و تفریح و خنده و کلی خاطره. این سفر که حدود پنج روز طول کشید کلی روحیه ام رو عوض کرد و سرزنده و شاداب شدم.

روز دوازده فروردین هم که برگشتیم خونه که مهمونای بسیار خوبی خونه داییم بودن که با اونا چند روز آخر تعطیلات رو فوق العاده خوب گذروندیم. دختر داییم و شوهرش و خواهر شوهرش و بچه های خواهر شوهرش و داماد خواهر شوهر دختر داییم مهمونای ما بودن که با وجود اونا خیلی شاد بودیم!

نا گفته نماند یکی از این مهمونا دختری بود که من به شخصه با اینکه زیاد نمیشناختمش ولی خیلی قبولش داشتم که این چند روز فهمیدم بهتر از اون چیزی هست که من فکرشو میکردم ! ( حالا چرا اینو گفتم ؟ ) واسه اینکه خیلی حرف و حدیث ها پشت سر من و این بنده خدا بود که با ازدواج ایشون همه چیز تموم شد و خیال ما راحت شد؛ که باز هم میگم در خوبی ایشون هیچ شکی نیست!

خب تعطیلات نوروز هم به خوبی ِ هرچه تمام تر به پایان رسید و دیگه باید برم به دیار درس و دانشگاه که خب دلم واسه همه دوستام تنگ شده! برم ببینمشون! کلا دانشگاه و دانشجویی یه حال دیگه داره که فقط باید در اون شرایط باشی که درک کنی!



نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ب.ظ

خوب بود[

قربون شما

ساناز سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:22 ب.ظ

اصلااااااااا خوب نبووووود

ئننن سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:44 ب.ظ http://ننن

درتعطیلات نورز کارمو

عارفه یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:15 ب.ظ http://2258aa.avablog.ir

خوب بود مرسی

عارفه یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:17 ب.ظ http://2258aa.avablog.ir

ممنون میشم لینکم کنی

FARHAN سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 09:03 ب.ظ

چرت ترین انشاء بود که خوندم

عسل جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:10 ب.ظ

عالی بود خیلی ممنون از مطالب خوبتون به دردم خورد باز هم ممنون از سایت تون

پریا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 10:26 ب.ظ

خوب بود مرسی ممنونم عزیزم

Pejman سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 09:01 ب.ظ http://pejom

عالی زود

Sfa سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 12:52 ق.ظ

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد